#dziejesiewpolsce
"Dwu miliardowy obywatel Chin urodzi się w Polsce"
"Metan na Marsie odkryto w Polsce "
- to fragmenty najnowszego spotu Wirtualnej Polski. Ruszył kolejny etap kampanii "Wszystko, co ważne #dziejesiewpolsce. Wirtualnej Polsce"
Kiedy zobaczyłam pierwszy, latem, niby zwróciłam na niego uwagę, tak sobie nawet myślałam, że może by o nim napisać, ale okazji nie było. A może po prostu nie wiedziałam czy go kupuję czy nie. Ale ten nowy do mnie trafia. Zdecydowanie.
Tak o swojej kampanii pisze Wirtualna Polska. I muszę się z nimi zgodzić - zdjęcia przykuwają uwagę. Ale chyba jeszcze większe wrażenie robi na mnie muzyka - ta sama piosenka, co poprzednio. Jest świetnie dobrana i tu trzeba przyznać autorom kampanii, że za każdym razem gdy ją usłyszę - pomyślę o WP.
Utwór jest genialny, ale tu już ukłony należą się się zespołowi Awolnation :
Minione dwa lata to dla WP czas zmian. W 2013 zmienił się layout poczty, a w 2014 zmieniła logo i stronę główną oraz ruszyła z tą kampanią wizerunkową. Skoro już tak chwalę, to dodam, że przemawia do mnie również hasło. Uważam, że to udana gra słów. A umieszczenie w nim hashtagu - oczywiście, że teraz bardzo popularnego - właśnie dlatego jest dobre.
Tak wyglądał spot, który mogliśmy oglądać latem:
Nie wiem oczywiście, jak to podniesie (już podniosło?) statystyki WP, ale życzę im dobrze. Wchodzę na nią sporadycznie, ale darzę pewnym sentymentem. Bo ma swoje początki w Gdańsku, który też lubię :) No i właśnie na WP założyłam swoją pierwszą pocztę. Coś w stylu zuzanka777 czy inny bzdet :) Nie pamiętam i nie wiem czy te reklamy oraz to, że teraz o niej piszę sprawi, że będę na tę stroną zaglądać częściej niż rzadko. To się okaże.
Tymczasem kampanię Wirtualnej Polski, zdecydowanie
"Metan na Marsie odkryto w Polsce "
- to fragmenty najnowszego spotu Wirtualnej Polski. Ruszył kolejny etap kampanii "Wszystko, co ważne #dziejesiewpolsce. Wirtualnej Polsce"
Kiedy zobaczyłam pierwszy, latem, niby zwróciłam na niego uwagę, tak sobie nawet myślałam, że może by o nim napisać, ale okazji nie było. A może po prostu nie wiedziałam czy go kupuję czy nie. Ale ten nowy do mnie trafia. Zdecydowanie.
"Realizowane w styczniu i lutym działania reklamowe skupiono
wokół najważniejszych obszarów tematycznych Wirtualnej Polski –
Wiadomości, Finansów oraz Sportu. To dzięki tym kluczowym kategoriom
czytelnicy portalu mogą w pełni uczestniczyć w aktualnych wydarzeniach w
kraju i na świecie.
W komunikacji Wirtualna Polska i tym razem stawia na śmiały przekaz, nawiązując do aktualności gospodarczych („Ceny ropy spadają w Polsce”), politycznych („Manifestowana solidarność z Francją w Polsce”), sportowych („Najdłuższe skoki oddaje się w Polsce”). Na formatach reklamowych ponownie wyeksponowano przykuwające uwagę zdjęcia."
Tak o swojej kampanii pisze Wirtualna Polska. I muszę się z nimi zgodzić - zdjęcia przykuwają uwagę. Ale chyba jeszcze większe wrażenie robi na mnie muzyka - ta sama piosenka, co poprzednio. Jest świetnie dobrana i tu trzeba przyznać autorom kampanii, że za każdym razem gdy ją usłyszę - pomyślę o WP.
Utwór jest genialny, ale tu już ukłony należą się się zespołowi Awolnation :
Minione dwa lata to dla WP czas zmian. W 2013 zmienił się layout poczty, a w 2014 zmieniła logo i stronę główną oraz ruszyła z tą kampanią wizerunkową. Skoro już tak chwalę, to dodam, że przemawia do mnie również hasło. Uważam, że to udana gra słów. A umieszczenie w nim hashtagu - oczywiście, że teraz bardzo popularnego - właśnie dlatego jest dobre.
Tak wyglądał spot, który mogliśmy oglądać latem:
Nie wiem oczywiście, jak to podniesie (już podniosło?) statystyki WP, ale życzę im dobrze. Wchodzę na nią sporadycznie, ale darzę pewnym sentymentem. Bo ma swoje początki w Gdańsku, który też lubię :) No i właśnie na WP założyłam swoją pierwszą pocztę. Coś w stylu zuzanka777 czy inny bzdet :) Nie pamiętam i nie wiem czy te reklamy oraz to, że teraz o niej piszę sprawi, że będę na tę stroną zaglądać częściej niż rzadko. To się okaże.
Tymczasem kampanię Wirtualnej Polski, zdecydowanie
#Kupuję,
Targetowa
Ps: Ten post nie zawiera lokowania produktu - nie mam żadnych układów z WP. Na razie :) A kampanię oceniam nie jako specjalista, bo nim nie jestem - ale jako Targetowa.
Ja też mam sentyment do WP - pierwsza poczta :) Obecny wygląd jednak do mnie nie przemawia. Do tego "tabloidowe" hasła na pierwszej stronie. A odnośnie kampanii - jest ciekawa i zapadająca w pamięć.
OdpowiedzUsuńWłaśnie starałam się tu odciąć od samego serwisu i sposobu przedstawiania informacji - tabloidyzacja mediów to inna bajka i temat na kilkanaście postów. (I akurat piszę o tym pewną pracę na studiach :)) Dlatego skupiłam się na kampanii, a ta mi podchodzi. I wcale nie do gardła.
UsuńTargetowa