#dziejesiewpolsce

"Dwu miliardowy obywatel Chin urodzi się w Polsce"

"Metan na  Marsie odkryto w Polsce "


 -  to fragmenty najnowszego spotu Wirtualnej Polski. Ruszył kolejny etap kampanii "Wszystko, co ważne #dziejesiewpolsce. Wirtualnej Polsce"



Kiedy zobaczyłam pierwszy, latem, niby zwróciłam na niego uwagę, tak sobie nawet myślałam, że może by o nim napisać, ale okazji nie było. A może po prostu nie wiedziałam czy go kupuję czy nie. Ale ten nowy do mnie trafia. Zdecydowanie.





 "Realizowane w styczniu i lutym działania reklamowe skupiono wokół najważniejszych obszarów tematycznych Wirtualnej Polski – Wiadomości, Finansów oraz Sportu. To dzięki tym kluczowym kategoriom czytelnicy portalu mogą w pełni uczestniczyć w aktualnych wydarzeniach w kraju i na świecie.
W komunikacji Wirtualna Polska i tym razem stawia na śmiały przekaz, nawiązując do aktualności gospodarczych („Ceny ropy spadają w Polsce”), politycznych („Manifestowana solidarność z Francją w Polsce”), sportowych („Najdłuższe skoki oddaje się w Polsce”). Na formatach reklamowych ponownie wyeksponowano przykuwające uwagę zdjęcia."

Tak o swojej kampanii pisze Wirtualna Polska. I muszę się z nimi zgodzić - zdjęcia przykuwają uwagę. Ale  chyba jeszcze większe wrażenie robi na mnie muzyka - ta sama piosenka, co poprzednio. Jest świetnie dobrana i tu trzeba przyznać autorom kampanii, że za każdym razem gdy ją usłyszę - pomyślę o WP.
Utwór jest genialny, ale tu już ukłony należą się się zespołowi Awolnation :




Minione dwa lata to dla WP czas zmian. W 2013 zmienił się layout poczty, a w 2014 zmieniła logo i stronę główną oraz ruszyła z tą kampanią wizerunkową. Skoro już tak chwalę, to dodam, że przemawia do mnie również hasło. Uważam, że to udana gra słów. A umieszczenie w nim hashtagu - oczywiście, że teraz bardzo popularnego -   właśnie dlatego jest dobre.
Tak wyglądał spot, który mogliśmy oglądać latem:




Nie wiem oczywiście, jak to podniesie (już podniosło?) statystyki WP, ale życzę im dobrze. Wchodzę na nią sporadycznie, ale darzę pewnym sentymentem.  Bo ma swoje początki w  Gdańsku, który też lubię :) No i właśnie na WP założyłam  swoją pierwszą pocztę. Coś w stylu zuzanka777 czy inny bzdet :) Nie pamiętam i nie wiem czy te reklamy oraz to, że teraz o niej piszę sprawi, że będę na tę stroną zaglądać częściej niż rzadko. To się okaże.

Tymczasem kampanię Wirtualnej Polski, zdecydowanie
#Kupuję,
Targetowa


Ps: Ten post nie zawiera lokowania produktu - nie mam żadnych układów z WP. Na razie :) A kampanię oceniam nie jako specjalista, bo nim nie jestem -  ale jako Targetowa.




2 komentarze:

  1. Ja też mam sentyment do WP - pierwsza poczta :) Obecny wygląd jednak do mnie nie przemawia. Do tego "tabloidowe" hasła na pierwszej stronie. A odnośnie kampanii - jest ciekawa i zapadająca w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie starałam się tu odciąć od samego serwisu i sposobu przedstawiania informacji - tabloidyzacja mediów to inna bajka i temat na kilkanaście postów. (I akurat piszę o tym pewną pracę na studiach :)) Dlatego skupiłam się na kampanii, a ta mi podchodzi. I wcale nie do gardła.
      Targetowa

      Usuń

Copyright © Targetowa