Odgrzewane kotlety, ale smaczne

Żeby nie było, że założyła sobie taka bloga, żeby tylko narzekać. Dwa pierwsze posty, o tym, jakie to beznadzieje pomysły ktoś miał. Więc dla odmiany coś, co mi się podoba. Ale za to z archiwum. Bo to stare, ale wciąż dobre.

Na tę kampanie trafiłam, przeglądając bloga Pełen Zlew - o czym informuję i lojalnie linkuję. Koniec reklamy.

Whodunnit? to kampania mająca na celu zwrócić uwagę kierowców na rowerzystów. Ja wiem, że te dwie grupy bywają/są na wojennej ścieżce, ale ja się od tego odcinam. Rowerem jeżdżę rekreacyjnie, a samochodem od wielkiego dzwonu. Uwielbiam spacerować. Zresztą tu nie o tym.

Autorzy kampanii pytają nas, jakimi jesteśmy obserwatorami. Oglądamy filmik kryminalny i razem z policjantem próbujemy rozwikłać zagadkę. On jako dobry obserwator natychmiast wskazuje sprawcę. I pyta czy my też jesteśmy dobrymi obserwatorami..





I jak podobało się? Bo mnie bardzo. Odgrzewane kotlety (sprzed 6 lat), ale wciąż smaczne, więc jak najbardziej.

Kupuję, 
Targetowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Targetowa