Taki był Mikołajkowy Blok Reklamowy

27 reklam, w tym moja świąteczna (tegoroczna) ulubiona,  z gwiazdą Kevinem (pisałam o niej tu) i taka, która mnie drażni - Play z dziećmi i Mikołajem. 15  z nich było w świąteczno-zimowym klimacie, pozostałe zwykłe. Jedne lepsze, drugie słabsze, ale dziś kupuję wszystkie, bo w szczytnym celu je emitowano. To jak? Oglądaliście Mikołajkowy Blok Reklamowy?  Bo ja - wiadomo! Dlaczego trzeba - pisałam tu.

Jak mi się podobał cały blok? Miałam nadzieję na więcej typowo świątecznych reklam. Sporo tych, które lubię, na które wręcz czekałam, się nie pojawiło :( Nie oceniam producentów, nie wiem czy naprawdę ich nie stać na pojawienie się w takim bloku czy pożałowali jednak pieniędzy, czy może zabrakło dla nich czasu antenowego (czyli pewnie ich nie stać lub pożałowali :)) 
W każdym razie mam nadzieję, że oglądalność dopisała. 
A ja oprócz tego, że oglądałam, notowałam i opisałam. A było tak:

1. Coca - cola 
Od zawsze najulubieńszą, najbardziej świąteczną reklamą, symbolem świąt niczym "Kevin sam w domu" w Wigilię w telewizji (nomen omen na Polsacie) i Last christmtas w supermarkecie - była dla mnie reklama coca coli "Coraz bliżej święta". Ale jej już od dawna nie ma. Niemniej, choć inna, ale właśnie coca-coli i również świąteczna reklama otworzyła Mikołajkowy Blok Reklamowy i bardzo mi na początek pasowała.
 2. Vivus.pl - świąteczny klimat, no ale co o pożyczkach na święta sądzę, wiecie :/
3. Volkswagen
4. Chipsy Lays
5. BZ WBK - świąteczna, i w tym roku dotychczas moja ulubiona, (pisałam tutaj) - "Mówi mi Kevin', ale w skróconej wersji
6. Przerwa "Dziękujemy, że jesteście z nami"
7. Pepsi - Letnia z Mikołajem

8. Media Expert z Eweliną Lisowską, z info o świątecznych okazjach
9. Allegro, wersja mobilna
10. KFC - świąteczna, ale średnio do mnie przemawia reklama Fast fooda na święta....
11. Czekoladki Lindt Lindor
12. SmartDOM Cyfrowego Polsatu i Plusa - wiadomo, coś od Polsatu musiało się pojawić i było jeszcze nie raz.
13. Przerwa
14. Bank Alior, świąteczna - z rymowaną piosenką, ale znośna  :)
15. PGE - nie bezpośrednio o świętach, ale w świąteczno-zimowym klimacie. No i właśnie klimatyczna :) Kupuję.


16. Play - świąteczna. To właśnie ta, której nie lubię. O dzieciach i Świętym Mikołaju. Opiszę na pewno. Nie kupuję.
17.Pantene Pro-V!, taka tam zwykła
18. SmartDOM - tym razem nie świąteczna, wersja o dodatkowym kompie i kotletach schabowych
19. Przerwa
20. Head&Sholders
21. Tym razem Plus jako Plush - z Miśkiem i choinką
22. Ubezpieczenia Prudential
23. Gillette
24. Biedronka - bardzo świąteczna, z dziećmi mówiącymi o świętach. Widziałam ją pierwszy raz i kupuję :)
25. Skoda. Niezła reklama, nie świąteczna, ale zimowa - może opiszę ją gdzieś :)
26. Przerwa
27. Apap
28. Finuu - masło fińskie - o trollach opiekujących się krowami
29. Ford Focus
30. SmartDOM, czyli Polsat Cyfrowy z Plusem i ciocia z Kanady
31. A na deser Orange i Karolak wyskakujący z prezentu:


32. Podziękowania


Jeszcze raz przypomnę, że Mikołajkowy Blok Reklamowy...
Kupuję, 
Targetowa

2 komentarze:

  1. Ja akurat nie oglądałem, to się nie wypowiem. Widziałem za to w sieci komentarze na temat częstotliwości emisji reklamy Media Expert, dlatego dziwię się, że w zestawieniu pojawiło się raz tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, reklama z Eweliną to temat na osobny post, ale z kolei opinii o niej jest tak dużo w sieci, że może lepiej już dać sobie spokój.
      Pozdrawiam,
      Targetowa

      Usuń

Copyright © Targetowa