Niebieskie serduszka dla wariatów drogowych

Nic na to nie poradzę - w głębi jestem romantyczką, względnie mogę powiedzieć, że mam artystyczną duszę. Dlatego, kiedy ta czy inna agencja reklamowa wykorzysta grę na emocjach i wspomoże się jeszcze klimatyczną ścieżką dźwiękową - mają mnie. 


I taka właśnie jest najnowsza kampania PZU - STOP WARIATOM DROGOWYM. 
Jej autorzy namawiają nas, abyśmy wykorzystali miłość w walce z wariatami drogowymi. Do mnie ich starania docierały stopniowo - i tak pewnie miało być. Najpierw na bilbordach przy drogach zobaczyłam tajemnicze niebieskie serduszka - z retorycznym pytaniem "Kochasz?" Potem pojawił się spot i wszystko stało się jasne. 
W spocie widzimy bliskich wpisujących na niebieskich serduszkach ostrzeżenia swoim wariatom drogowym. Ukazane są różne relacje: dziecko martwi się o ojca, matka o syna, partnerzy o siebie nawzajem. I jeszcze ta muzyka, jest tak klimatyczna, tak magiczna, tak pasująca do obrazu, że... kupili mnie nią od razu. A kiedy poszperałam w sieci i okazało się, że jej tytuł brzmi - "We might be dead by tommorow" (ang. Możemy nie dożyć jutra) - to mnie rozbroili do końca.
 Strona kampanii tutaj, a tak wygląda spot. A poniżej ta piękna piosenka. Oby tylko nikt nie doszukiwał się drugiego dna po obejrzeniu teledysku  (Jak z tęczą w reklamie Plusa,), bo kampania jest naprawdę bardzo ok.
I jak się pewnie domyślacie, kampanię Stop Wariatom Drogowym PZU, 
Kupuję, 
Targetowa







4 komentarze:

  1. To tu jest temat na kolejny wpis http://allegro.pl/show_item.php?item=4496462485

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniele Stróżu, za podrzucanie tematów - a to co jest w linku - zasługuje na posta, jak nic :) Dzięki!
      Kupuję (pomysł na posta), Targetowa

      Usuń
    2. Slipy do kompletu ;) http://allegro.pl/slipy-kapielowe-jumbo-brak-efektu-zimnej-wody-i4505657631.html?no-rwd=1

      Usuń
  2. Mnie się też bardzo podoba ta akcja. Wreszcie z jakimś pomysłem i propagująca pozytywne emocje. Mało jest ciekawych akcji marketingowych, więc warto doceniać i mówić o tym innym;) Bardzo mi się spodobał ten post :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Targetowa