piątek, 6 listopada 2015

T-Mobile jeździ ciężarówkami Coca-Coli

Siadłam sobie ja pewnego cudnego wieczora przed telewizorem i myślę: pierwszy listopada minął, jak nic czas na świąteczne reklamy i Last Christmas w radiu. Pomyślałam i zobaczyłam. Ciężarówkę Coca-Coli, do której wsiadali Mikołaje z T-Mobile.



"W tym roku zaczynamy pierwsi". Mówią. A ja się gotuję. Na wirtualnemedia.pl czytam, że chodzi im, że są piersi w branży telekomunikacyjnej, ale ja jakoś tego nie dosłyszałam. I jakoś ciężarówka (pomalowana dla niepoznaki na różowo) nie kojarzy mi się z reklamami innych telefonii, tylko z Coca-Colą (która zresztą też już działa, ale o tym osobny post).

Tak się złożyło, że jeden z pierwszych moich postów na tym blogu też dotyczył T-Mobile, kiedy "ukradli" Mozila i Prokopa od Play [KLIK]. I mi to nie podeszło. Tym razem podobnie. A szkoda, bo śpiewający Tomasz Kot w warsztacie stolarskim czy samochodowym wpadł mi do ucha... Jednak ciężarówki to przegięcie. Ja oczywiście wiem, że takie przepychanki między markami były są i będą. Może jestem nieobiektywnie zapatrzona w Coca-Colę i dałam jej monopol na moją świąteczną radość. Nie wiem, nic na to nie poradzę, ja tych ciężarówek T-Mobile,

Nie kupuję, Targetowa

10 komentarzy:

  1. Jak Pepsi podebrała Mikołaja to było zabawne - T-Mobile nie jest. I mogli choć trochę poczekać, okres świąteczny naprawdę nie ucieknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to było w okresie letnim, a "pożyczony" Mikołaj zaznaczył, że jest na wakacjach. No i branża ta sama. Wszystko się kupy trzymało. A tu? Nie wiem, czym kierowali się kreujący tę kampanię T-Mobile.
      /Pozdrawiam,
      Targetowa

      Usuń
  2. T-Mobile cóż mało dobrego o nich mogę napisać, ale pomysł na różowego tira i Wesołych Świąt to już porażka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie udało im się, delikatnie mówiąc...
      /Pozdrawiam,
      Targetowa

      Usuń
  3. O matko... ta różowa ciężarówka faktycznie budzi od razu skojarzenia z Coca-colą :D Oryginalność w cenie ;) A Coca-Cola pewnie tylko na tej nieudanej akcji zyska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie wiem, jaki efekt chcieli osiągnąć...

      Usuń
  4. Mnie przede wszystkim przerażają te reklamy świąteczne na początku listopada

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie kupuję, ani T-Mobile ani Coca-coli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja muszę przyznać, że reklama coli co roku make my christmas ;)

      Usuń